למה זה כל כך כדאי לעבור השתלת שיער בקפריסין?

הדרך הטובה, המהירה והבטוחה ביותר בימינו לטפל במקרי הקרחה ושיער דליל היא באמצעות השתלת שיער. טכנולוגיה זו מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו להחזיר את השיער החסר לראשו, ולזכות במראה הצעיר שאבד לו. ואם כבר מחליטים על השתלת שיער, רצוי לבצע זאת מעבר לים, בגלל מספר סיבות שנמנה מייד. אחת מהאפשרויות היותר מומלצות היא לבצע השתלת שיער בקפריסין. מדוע דווקא בה? להלן כל המידע. 

בגלל המחיר עבור פרוצדורה להשתלת שיער

אנו לא היינו צריכים את מקרה האירוויזיון האחרון בישראל על מנת שנקבל אישור לכך שמדינת ישראל היא אחת היקרות בעולם. הדבר נכון לגבי כלל השירותים ומוצרי הצריכה שמוצעים פה, ולמרבה הצער, גם בכל מה שקשור לטיפולי אסתטיקה רפואיים. אז אם שאלתם את עצמכם למה דווקא קפריסין, הבה נגיד כי מדובר במחירים שלא ניתן למצוא בארץ.

במחיר של החל מ- 7000 שקלים ניתן לעבור השתלת שיער מקצועית וברמה הגבוהה ביותר בקפריסין, וזאת במקום מחיר התחלתי מוגזם של 20,000 שקלים שיוצע לכם כאן בישראל. כן, קראתם נכון – בקפריסין תמצאו מחירים הזולים ב-50% ויותר מאלו שבארץ,ובהפרשי מחיר כל כך משמעותיים, פראייר מי שלא קופץ על ההזדמנות ומזמין כרטיס טיסה לקפריסין.

בגלל מומחיות הרופאים בתחום השתלת שיער

כאשר אנו מפקידים את הראש שלנו בידי אחר, אנו מעוניינים שיהיו אלו הידיים המיומנות ביותר שאנו יכולים להרשות לעצמנו.ואם אתם חוששים כי המחיר המוזל בקפריסין לא באמת יספק זאת, אתם יכולים להיות רגועים לגמרי, שכן הדבר לא בא על חשבון המומחיות. קפריסין ידועה כמעצמה בתחום השתלות השיער, כאשר ישנן קליניקות ששמן הולך לפניהן בכל העולם ומהוות מוקד עלייה לרגל.

בדיוק כפי שיש תיירות מרפא של אזרחי מדינות אחרות לישראל בזכות רופאינו המצויינים, כך גם לגבי הרפואה האסתטית בקפריסין, ולמען האמת, גם בטורקיה. במדינות אלו ניתן לקבל את הטיפולים המתקדמים ביותר (FUE, DHI) ללא מגבלת זקיקים,עם יחס של VIPכולל מלון, ארוחות, הסעות משדה התעופה ועוד. והכל בקליניקות מסודרות שעובדות בפיקוח ממשלתי הדוק.

כי זה קרוב

מי שכבר היה בקפריסין, יודע כי מדובר בשעה טיסה בלבד מישראל. שעה בלבד! שזה קצר יותר מנסיעה בפקקים של תל אביב! כך שאין לכם מה לחשוש מפני הליך מסורבל וארוך שלא שווה את הטיסה והיעדרות מהבית,או שמא לחשוב כי עדיף לשלם כפול רק בשביל להיות בבית המוכר עוד באותו הערב.

למעשה, אם תשכילו להתקשר עם חברות ישראליות המתמחות בנושא, תקבלו שירות מלא של התאמת חבילה מושלמת שכוללת את כל מה שצריך לקראת הנסיעה – תור לקליניקה מובילה, כרטיסי טיסה, הסעות מנמל התעופה, מלון, ארוחות ועוד.

כי לא כולם יכולים לטוס לטורקיה לביצוע השתלת זקיקי שיער

בוודאי שמעתם כי קיימת אופציה נוספת, לעבור את ההשתלה בטורקיה. גם מדינה זאת נחשבת למעצמה בתחום השתלות השיער, ולמעשה המחירים בה זולים אפילו יותר מאלו שתמצאו בקפריסין. יחד עם זאת, ישנם ישראלים רבים שלא יכולים או מעוניינים להיכנס לטורקיה, בין אם בשל היותם אנשי כוחות הביטחון, ובין אם בשל עמדות פוליטיות. עבורם האפשרות לעבור השתלת שיער בקפריסין היא פשוט אידיאלית.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם חברה מתאימה וטוסו לקפריסין השכנה. הראש שלכם יודה לכם. שיהיה בהצלחה!