השתלת שיער לנשים – מחיר ושיטות ביצוע ניתוח להשתלת השיער לנשים

בתור אישה את תמיד רוצה להיראות במיטבך – צעירה, יפה וחיננית. ומה תורם למראה הזה אם לא השיער הנהדר שלראשך? למרבה הצער, אם הגעת לקריאת שורות אלו, כנראה גם את, כמו נשים רבות אחרות, סובלת מבעיות של שיער דליל או הקרחה בקרקפת עד למצב של פגיעה קשה בדימוי העצמי. ואנחנו אומרים – למה לסבול? כל מה שצריך זה לברר לגבי קליניקה המתמחה בטיפולי השתלת שיער לנשים והדרך להחזרת השיער האבוד תהיה קצרה מתמיד.

כמו שתביני מייד, קיימות מספר שיטות ביצוע עבור השתלת שיער לנשים, מחיר הפרוצדורה משתנה בין חו"ל והארץ, וישנם עוד מספר טיפים שחשוב כי תהיי מודעת אליהם.

השתלת שיער לנשים – שיטות הביצוע

שיטות הביצוע עבור השתלות שיער לנשים זהות לגמרי לאלו של הגברים כאשר שיטת ה-FUE להשתלת שיער היא הנפוצה ביותר שבהן. חלק מהקליניקות אף מציעות טיפולים מתקדמים עוד יותר כגון טיפול ה- DHI עם ה- "עט" החדשני. בשיטת ה-FUE הרופא המטפל מוציא זקיקי שיער מתוך העור של המטופלת (מאזור העורף בדר"כ), יוצר חריצים מיקרוסקופיים באזורים המיועדים להשתלה ולאחר סלקציה של הזקיקים הטובים יותר, משתיל אותם במקומם.

החדשנות בשיטת ה- DHI באה לידי ביטוי בשימוש במכשיר דמוי עט שמבצע את ההשתלה בצורה אוטומאטית ולא ידנית כך שהדיוק רב יותר. ניתן לבצע השתלה של כ- 4000 זקיקים בקירוב בטיפול יחיד שנמשך על פני מספר שעות. ככל שהרופא המטפל מקצועי יותר, כך יותר זקיקים מושתלים פר ס"מ ואחוז גדול מהם שורד את ההשתלה ומשגשג.

מחירים – בארץ לעומת חו"ל

בישראל מחירי השתלת שיער לנשים (ולגברים) גבוהים ביותר ועומדים על למעלה מ- 25,000 שקלים ללא תוספת הוצאות שונות (אשפוז יום, חומרי הזנה וכו'), והמחיר אף עלול לעלות במקרה של בעיית התקרחות רחבה שמצריכה יותר מטיפול בודד. זו הסיבה שבגללה נשים רבות מעדיפותלבצע את טיפולי ההשתלה בחו"ל.

במדינות דוגמת טורקיה וקפריסין ניתן למצוא עבור טיפולי השתלת שיער לנשים מחיר הנמוך בעשרות אחוזים מזה שבארץ ועדיין ליהנות מרמת טיפולים גבוהה ביותר. בטורקיה המחירים הינם בכ- 50% פחות מאלו שבישראל, ובקפריסין בכ-30% במרבית הקליניקות. מדינות אלו נחשבות למעצמות על בכל הקשור למתן טיפולי השתלת שיער מתקדמים לנשים (ולגברים), ומטופלות מכל העולם מגיעותאליהן במיוחד.

היתרונות הנוספים של טורקיה וקפריסין

ומלבד למחירים הנוחים ולמקצועיות הרבה, טורקיה וקפריסין ידועות גם ביחס המדהים של הקליניקות המקומיותלכל מטופלת, כךשמעבר לטיפול עצמו תקבלי יחס של VIP עם כל הפינוקים הנדרשים. ידאגולך לטיסות נוחות, לשירותי הסעה מנמל התעופה, למלונות איכותיים ולכל השירותים שתזדקקי להם לאורך כל שהותך במדינה.

על מנת אכן להבטיח זאת, מומלץ ליצור קשר עם חברות מקצועיות שפועלות כאן בישראל ושכל תפקידן הוא לשווק חבילות טיפולי השתלת שיער בהתאמה אישית מושלמת. חברות אלו נמצאות בקשרים עם הקליניקות המובילות ביותר מעבר לים וידאגו לך החל מהגעתך לשדה התעופה, דרך שהייתך במדינת היעד לקבלת טיפולי ההשתלה, ועד חזרתך לארץ בריאה ויפה מתמיד.