השתלת שיער – מיתוסים ביחס לתחום השתלות שיער שצריך להפריך

הפגיעה במראה, בביטחון ובדימוי העצמי מאוד קשים כאשר סובלים מהתקרחות או משיער דליל. הדבר נכון אצל גברים ונשים כאחד,שמוכנים לעשות את הכל על מנת לשנות את רוע הגזירה. למרבה המזל, בימינו ניתן בהחלט להחזיר את הגלגל לאחור ולזכות בשיער בחזרה. כל מה שצריך זה לעבור השתלת שיער בקליניקה מובילה והשיער יחזור לצמוח במהרה.

השיטות החדשות מאפשרות השגת תוצאות שנראות טבעיות לחלוטין, ושאף מחזיקות לתקופת זמן ארוכה. יחד עם זאת, מיתוסים רבים הקשורים לעולם השתלות השיער גורמים לרבים לפקפק ביעילות הפרוצדורה, מה שמונע מהם להחזיר את השיער לראשם וחבל. בשורות הקרובות ננפץ עבורכם את אותם מיתוסים, כך שתבינו מה אתם מפספסים.

"התוצאות מחזיקות מקסימום שנה"

כל טיפולי השתלת השיער כוללים העברה של זקיקים ממקור העצמי, מהעורף של המטופל בדרך כלל, אל האיזורים שזקוקים לכיסוי מחדש. במהלך החודשים שלאחר ההשתלה, הזקיקים החדשים אמורים להיקלט ולהתחיל להצמיח שיער מעתה והלאה. קליניקה שמכבדת את עצמה תספק בדרך כלל אחריות של לפחות שנה על הטיפול, אך התוצאות אמורות להימשך לאורך כל החיים.

במילים אחרות – כל עוד תעברו את הפרוצדורה תחת ידיו של רופא מומחה שמבין מה הוא עושה, אין שום סיבה שתצטרכו לעבור את הטיפול בשנית.

"הטיפול מלא בתופעות לוואי"

בעבר הלא כל כך רחוק, שיטת ה- FUT כיכבה בתחום השתלות השיער. בשיטה זו הפיק הרופא המטפל סטריפ של זקיקי שיער, מה שגרם להופעת צלקות באזור התורם ולעיתים גם באזורים המקבלים את הזקיקים. בשנים האחרונות שיטה זו כמעט וכבר אינה מבוצעת (מלבד על אזורים קטנים בראש או בגבות) והיא הוחלפה באופן כמעט מלא ע"י שיטת ה- FUE.

בשיטה זו מוציאים ומשתילים את הזקיקים כיחידות בודדות וכך נמנעת תופעת ההצטלקויות. הטיפול עצמו אינו כולל תופעות לוואי כלל וכלל והמטופל אינו חש כאב במהלך הטיפול. כן ניתן להבחין בדימום כלשהו בגמר הטיפול וזאת באופן טבעי כלאחר כל ניתוח אחר. אך הצטלקויות? אין ואין.

"השתלות שיער מיועדות לעשירים בלבד"

זה נכון שלעבור השתלת שיער בישראל נחשב לדבר מאוד יקר אשר יגזול מכיסכם עשרות אלפי שקלים לסשן טיפולי בודד, אך בימינו אין שום סיבה לבזבז סכומים כאלה על מנת להחזיר את השיער השופע לראשכם. כל שיש לעשות הוא לברר לגבי מעבר הפרוצדורה בקליניקות מובילות מעבר לים. היכן למשל?

ובכן, במדינות דוגמת טורקיה וקפריסין אשר נמצאות מרחק טיסה קצר ביותר של לא יותר משעה וחצי, תוכלו למצוא את אותם הטיפולים בדיוק במחירים הזולים ב- 50% מאלו שמוצעים בארץ.

כמובן שאין לכם שום סיבה לדאוג שמא הטיפול שתקבלו אינו יהיה מקצועי דיו בשל המחיר הנמוך, מהסיבה שאותן מדינות נחשבות למעצמות על בתחום השתלות השיער ומושכות אליהן אינספור מטופלים בשנה מכל רחבי העולם. גם היחס האישי והמפנק שתקבלו הוא משהו שלא תוכלו למצוא בשום מדינה אחרת, כך שאתם מרוויחים מכל הבחינות.

כיצד תדעו באיזו קליניקה לברר יותר פרטים?

את הטיפול מזמינים דרך חברות מקומיות כאן בישראל כאשר חלקן אף מציעות ליווי מלא של המטופל מישראל ועד החזרה הביתה. לא נשמע מושלם?