ניתוח השתלת שיער – המידע שחשוב לדעת לפני ביצוע השתלת שיער

תחום השתלות השיער מעולם לא ידע ימים יפים יותר, הטכנולוגיה בשיאה ויותר ויותר אנשים יכולים סוף כל סוף להחזיר לעצמם את השיער השופע שאבד. כמובן שכמו לפני כל פעולה כירורגית אחרת, גם במקרה של ניתוח השתלת שיער חשוב לדעת היטב לקראת מה אתם הולכים ולשאול את השאלות הנכונות. להלן ריכוז של מספר שאלות ותשובות שיספקו לכם את כל המידע הנדרש.

איזו טכנולוגיה תיושם במהלך הניתוח להשתלת שיער?

כל ניתוחי השתלת השיער של ימינו מתבססים על טכנולוגיה שמאפשרת את העברת זקיקי השיער מאזור העורף של המטופל אל האזורים חסרי השיער. השיטה הוותיקה ביותר היא ה- FUT שבימינו כבר פחות נעשה בה שימוש (מתאימה רק לאזורי השתלה קטנים יחסית ואף קיים סיכוי להצטלקויות), והשיטות המתקדמות ביותר להתשלת שיער הן ה- FUE וה- DHI שרצוי להתעקש עליהן.

שיטות אלו הינן בעלות אחוזי הצלחה גבוהים, מספקות תוצאות לטווח הזמן הארוך, מתאימות גם לאזורי הקרחה נרחבים ואין שום סיכוי לסיים את הטיפול עם צלקות למיניהן.

מי מבצע את הפרוצדורה בפועל?

השתלת שיער היא פעולה כירורגית שנועדה לצרכים אסתטיים בלבד. מסיבה זו ניתוחים אלו אינם נכללים בסל הבריאות ואינם מבוצעים בבתי חולים ממשלתיים. במילים אחרות – כאשר עוברים ניתוח השתלת שיער עושים זאת במרפאות וקליניקות פרטיות בלבד, וכאן בדיוק נמצא ה- קאצ' שצריך להיזהר ממנו.

מאחר ואין באמת פיקוח הרי שלא נדיר למצוא קליניקות שבהן מי שמבצע את ההשתלה בפועל הוא בסך הכל הטכנאי,ולא הרופא עצמו שדיבר איתכם. משום שמדובר בניתוח שמטרתו הברורה היא השגת תוצאות מושלמות ולאורך זמן, שאלו מראש מי יבצע את הטיפול בפועל והתעקשו על כך שיהיה זה רופא בלבד שמחזיק בכל הניסיון והידע המקצועי הנדרש.

כמה עולה ניתוח להשתלת שיער? ומהי האפשרות המשתלמת ביותר?

מחירי השתלות השיער בישראל גבוהים מאוד ביחס לשאר מדינות העולם ועלולים להגיע לכ-30,000 שקלים עבור סשן ניתוחי בודד. יחד עם זאת, אין הדבר אומר שעליכם לקחת הלוואה מהבנק או לשבור את תוכנית החיסכון של הילדים.

כיום ניתן בהחלט לחסוך בעלויות ולקבל תמורה מלאה לכספכם עם טיפולים ברמה הגבוהה ביותר. כל זאת במרחק של שעת טיסה מפה, במדינות כמו טורקיה וקפריסין. לא רק הישראלים, כי אם אלא גברים ונשים מכל רחבי העולם מגיעים לעבור טיפולי השתלת שיער במדינות הללו, שהפכו עם השנים למעצמות על בתחום,עם מיטב הרופאים, מיטב הטכנולוגיות והתנאים הטובים ביותר למטופלים.

מחירי השתלת השיער בטורקיה ובקפריסין בשיטות ה- DHI ו- FUE ללא הגבלת זקיקים ובתנאי VIP כולל מלון, אשפוז והסעות עשויים לעמוד על חצי (!!!) מהמחיר בישראל, כך שכל המעוניין יכול לסגור חבילת טיפולים משתלמת במיוחד שתכלול מלבד ההשתלה גם נופש מהנה שבו יוכל להתרגל לזקיקי השיער החדשים של ראשו.

חברות ישראליות רבות מתמחות בשיווק של אותן חבילות וישמחו לקשר אתכם עם הקליניקות המובילות במדינות הללו. שיהיה בהצלחה!