השתלות שיער לגברים –איך זה עובד בעצם?

הקרחה נחשבת לתופעה מוכרת אצל הגבר הישראלי ונראה כי המספרים רק הולך וגדלים. בעוד חלק מאיתנו השלימו עם גורלם אחרים מנסים למצוא פתרונות על מנת להיראות צעירים ושופעי שיער כבעבר. הפתרון היעיל מכולם הוא כמובן השתלת שיער. קליניקות רבות מתמחות בביצוע השתלת שיער לגברים ובשורות הקרובות נכיר את השיטות הקיימות ואת טווחי המחירים שתוכלו למצוא.

השתלות שיער לגברים –איך זה עובד בעצם?

לכל אחד מאיתנו יש זקיקים בקרקפת שאחראיים על ייצור השיער בפועל. מי שסובל מהקרחה מאבד למעשה את אותם הזקיקים, דבר שיכול להתרחש מסיבות גנטיות אף גם ממצבים נפשיים שונים. ההקרחה הגברית אינה אחידה והיא מופיעה בצורות שונות – חלק מאבדים את השיער במפרצים, אחרים בכל החלק העליון של הראש ויהיו כאלו שיאבדו אותו רק בקודקוד.

בכל המקרים אזור הראש שיישאר תמיד מלא בשיער הוא העורף אשר מאופיין בזקיקי שיער רבים. כאשר מבצעים השתלת שיער אצל גברים מנצלים למעשה את אותם הזקיקים שבעורף, מוציאים אותם בצורה מבוקרת ומשתילים אותם באזורים חסרי השיער של המטופל. מאחר ומדובר בזקיק ממקור עצמי הרי שהוא יכול להיקלט בסבירות גבוהה ואף לתפקד שנית רבות, לעיתים אף לכל החיים מרגע ההשתלה.

האם זה באמת מצליח?

התשובה היא שכן. בימינו השתלות שיער מבוצעת באופן תדיר בקליניקות ייעודיות להשתלת שיער והגברים שיוצאים משם מגלים את עצמם מחדש, עם שיער בריא, חינני ומראה צעיר כבעבר. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי קיים הבדל בין אחוזי ההצלחה של השיטות השונות שמשמשות לצרכי ההשתלה. השיטות החדשות שצריכות לעניין אתכם הן ה- FUE-Edge, DHI ו- Manual Hair Extraction.

למעשה כל השיטות הללו הן תולדה של שיטת השתלת שיער ה- FUE בה זקיקי השיער מוצאים "אחד-אחד", נבחנים תחת מיקרוסקופ ומושתלים בחזרה בקרקפת. משום שהזקיקים נבחרים בקפידה, מוצאים ומושתלים בנפרד, אחוזי הקליטה שלהם הרבה יותר גבוהים מאשר בשיטות אחרות מיושנות יותר וביניהן ה- FUT.

כיום ניתן בהשתלה בודדת להגיע לכ- 4000 זקיקי שיער מושתלים (ההשתלה מבוצעת באמצעות מכשיר מיוחד) בתהליך שנמשך על פני כ- 6 שעות. במידה ומעוניינים לבצע השתלה נוספת, יש להמתין כחודש בערך.

ומה לגבי המחיר?

ככל ששיטת הטיפול מתקדמת יותר כך עלותה של השתלת השיער תעלה בהתאם וכמובן שהמחיר תמיד יהיה תלוי גם בשטח האזור המושתל. במידה ומדובר בהשתלה נרחבת, קליניקות בישראל עשויות לגבות על כך עשרות אלפי שקלים,לא כולל תוספות תשלום לאשפוז יום, עלות הרדמה מקומית ותוספת על תכשירים לטיפוח והזנת הזקיקים המושתלים.

מישמעוניין לחסוך בהוצאות באופן ניכר (בכ- 50% בממוצע!!!) ועדיין לקבל טיפולי השתלת שיער מתקדמים, יכול תמיד לברר לגבי השתלת שיער לגברים בטורקיה או השתלת זקיקי שיער בקפריסין ולהנות בנוסף גם מטיול נעים בסביבה או נופש עם כל המשפחה. אם אפשרות זו קורצת לכם רצוי כי תיצרו קשר עם חברות ישראליות שעובדות מול הקליניקות המובילות ביותרבאותן מדינות ומשווקות עבורן חבילות טיפולים משתלמות ביותר בהתאמה מלאה ללקוח. שיהיה בהצלחה!