השתלת שיער בדובאי לגברים ונשים – כמה זה עולה ומה צריך לדעת בנושא

רוב רובם של הישראלים שעוברים השתלת שיער עושים זאת בחו"ל – בגלל המקצועיות והרמה הגבוהה, ובעיקר בגלל המחיר השפוי בהשוואה למחירי הארץ. יחד עם זאת, רבים אחרים עדיין חוששים לעבור את התהליך, ובטח שמחוץ לגבולות ישראל. ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עבורכם ובעיקר בגלל הסכם הנורמליזציה שהושג לאחרונה בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות.

בשורות הקרובות תקבלו את כל המידע שחשוב להכיר על השתלת שיער בדובאי לנשים וגברים, בתקווה שתקבלו יותר ביטחון ותצטרפו אל ההמונים שכבר מתכננים לשריין מקום לטיסות ישירות שעתידות לחבר את ישראל עם איחוד האמירויות הערביות ובכך לאפשר לישראלים רבים להגיע לדובאי, אבו דאבי או כל עיר אחרת במדינה בצורה פשוטה ביותר בשונה ממה שהיה לפני ההסכם בין שתי המדינות ובכך ליהנות ממומחיות של רופאים מקומיים העוסקים בהשתלת שיער וליהנות משיער בריא ושופע כמו שתמיד חלמו.

עד 4 שעות טיסה מפה ובמחיר שיכול להתאים לרבים

מחירי השתלת השיער שנגבים בישראל גבוהים מאוד ונעים באיזור של כ- 30,000 שקלים בערך. אין הדבר אומר שתצטרכו לטוס שעות על גבי שעות על מנת למצוא מדינה שמציעה טיפולי השתלת שיער לגברים במחיר סביר, ככה שהמבחינה הזאת אתם לגמרי יכולים להיות רגועים. למעשה, במרחק של כ-4 שעות טיסה לכל היותר תוכלו לעבור השתלת שיער בדובאי במחירים הזולים בכ- 50% ויותר ממחירי הארץ.

המחירים הזולים אינם מעידים על טיב ואיכות הטיפול שכן בסופו של דבר מדינות כמו טורקיה וקפריסין הפכו לכה מקצועיות, כך שהן מובילות את התחום ואתם עתידים לעבור את ההשתלה בידי המומחים ביותר לדבר, כאשר טורקיה נחשבת לזולה יותר, קפריסין מעט יותר יקרה, ולעיתים היא נחשבת כאלטרנטיבה אטרקטיבית בקרב מי שלא יכול מבחינה ביטחונית לבקר במדינה כמו טורקיה אבל אם ניקח בחשבון שבקרוב דובאי, אבו דאבי וערים גדולות נוספות יהיו פתוחות עבור תיירים ישראלים בקרוב, ללא ספק השתלת שיער לגברים ונשים בדובאי או אבו דאבי יכולה להיות פתרון מעניין ומושך עבור רבים וגם בגלל הרצון שלנו לגלות את המדינה שעד כה הייתה סגורה לרבים מישראלים.

כיצד מבוצעת השתלת שיער?

אז הבנתם כי אין שום סיבה לחשוש לעבור השתלת שיער בחו"ל בככל ובדובאי ואבו דאבי בפרט. כעת רק נשאר להסביר לכם כיצד מתבצעת ההשתלה בפועל. ובכן, ישנן מספר שיטות לביצוע השתלת שיער אך המשותף לכולן הוא העיקרון של העברת זקיקים בריאים (מהעורף בדר"כ) למקומות הקירחים או הדלילים. במידה והזקיקים יקלטו כהלכה, הרי שתוך חודשים ספורים השיער יתחיל לצמוח במקומו החדש.

ככל שהשיטה חכמה ומתקדמת יותר, כך ישנן פחות תופעות לוואי, ניתן להשתיל יותר זקיקים ביחידת שטח (בצפיפות גבוהה יותר) ויותר זקיקים שורדים את ההליך לאורך זמן. אם תשכילו לעבור את השתלת השיער במדינות כמו איחוד האמירויות הערביות, טורקיה או קפריסין, הרי שתיחשפו לשיטות ההשתלה המתקדמות ביותר, ותקבלו תמורה מלאה לכספכם.

למשל, תוכלו לעבור טיפול השתלת שיער בשיטת ה- DHI, אשר כוללת את הוצאת הזקיקים כיחידות בודדות, ביצוע סלקציה קפדנית של הזקיקים הטובים ביותר, כאשר רק לאחר מכן הם מוחדרים לקרקפת באמצעות "עט" מיוחד". כך מובטחת השתלה בעומק ובזוויות הרצויות בהתאם למבנה הקרקפת, עובי וסוג העור שלכם, וסיכויי ההישרדות של הזקיקים עולים פלאים.

כיצד בוחרים קליניקה מתאימה מעבר לים להשתלת שיער?

בחיפושיכם אחר קליניקה שמציעה טיפולי השתלת שיער לגברים בחו"ל, תגלו שאם בארץ קשה לבחור את הקליניקה והרופא המתאימים ביותר, ההחלטה קשה פי כמה כאשר מדובר במדינה אחרת. בדיוק בשביל זה קיימות בשבילכם חברות מתמחות אשר כל תפקידן הוא להתאים לכם את הקליניקה והטיפול המתאימים ביותר עבורכם. במקרים רבים אף תוכלו לשלב את הטיפולים עם חופשה מפנקת באותה מדינה, ולקבל יחס שלVIP  במחירים מצחיקים לעומת הארץ ואם ניקח בחשבון שבקרוב יהיה ניתן לטוס לדובאי, השתלת שיער בדובאי, אבו דאבי וערים נוספות באיחוד האמירויות הערביות בהחלט שווה לבדוק!