השתלת שיער בקפריסין – ניתוח להשתלת שיער בקפריסין

לאורך השנים ניסו לשווק מספר תרופות כנגד התקרחות, מה שפיתח ציפיות רבות אצל רבים. אלא שבמשך השנים התברר ששום תרופה אינה באמת מצליחה להצמיח שיער במידה משמעותית, מה גם שרובן גורמות לתופעות לוואי למיניהן. למעשה, האופציה הבטוחה ביותר בימינו להחזיר את השיער לקרקפת היא באמצעות הליך ניתוחי של השתלת שיער – ללא תרופות, ללא כאבים וללא שום תופעת לוואי מיותרת. ואם כבר בוחרים באופציה זו, מה דעתם על השתלת שיער בקפריסין? רגע לפני שתארזו את המזוודות, הבה נבחן מדוע קפריסין נחשבת ליעד ביצוע ההשתלה האידיאלי.

בגלל המקצועיות

קפריסין (יחד עם טורקיה) הפכה למעצמה בתחום השתלות השיער, שוק שמגלגל מיליארדי דולרים במדינות אלו מדי שנה. תיירים רבים מגיעים לקפריסין על מנת לעבור את הטיפולים המקצועיים בעשרות הקליניקות להשתלות שיער המובילות הקיימות שם, וכולם יוצאים מרוצים בתוך שעות אחדות עם רעמת שיער לתפארת. בקפריסין תמצאו רופאים בעלי שם עולמי בתחום אשר יציעו לכם טיפולי השתלת שיער בשיטות המתקדמות ביותר, בין היתר FUT, FUE וה- natural hair implant. בחירה לעבור את הטיפולים בקפריסין תבטיח לכם תוצאות מושלמות ואסתטיות אשר יחזיקו מעמד שנים רבות, ללא שום צלקות וסיבוכים מיותרים לאחר מכן.

בגלל המחירים

כאמור, ישנן 3 שיטות עיקריות להשתלת שיער שבאמצעותן ההשתלה מבוצעת, וה- השיטות שציינו לעיל הוצגו בסדר טכנולוגי עולה. בהתאם לכך עולים אחוזי ההצלחה וכמובן גם המחיר. ככל שבראשו של המטופל חסר יותר שיער, כך ההשקעה שלו בהליך שכזה הופכת ליותר משמעותית וגם הצורך לחסוך בהוצאות. ואם לרגע חשבתם לחסוך את מחיר הטיסה ולעבור את הטיפולים הללו כאן בישראל, דעו לכם שכאן תתקלו במחירים היקרים ביותר מ- 50 אחוז מאלו שבקפריסין!ככה שגם אם תיקחו בחשבון את מחירי הטיסה והמחייה למספר ימים (קפריסין נמצאת במרחק של פחות משעת טיסה מישראל), עדיין סך ההוצאות יהיה נמוך יותר אם תשכילו לעבור השתלת שיער בקפריסין.

בגלל הטיול

הליך השתלת שיער הוא הליך שנמשך על פני מספר שעות בודדות/ יום אחד בלבד, כך שאין סיבה שלא תשלבו את הגיחה הקצרה לחו"ל גם עם טיול מהנה עם בת הזוג והילדים. חברות רבות ישיגו עבורכם חבילה מפנקת ומשתלמתלקפריסין שתכלול הן את טיפול השתלת השיער והן את הטיסה, הלינה וההעברות לכם ולכל המצטרפים אליכם.

אגב, סיבה נוספת שהופכת את קפריסין לאטרקטיבית עבור טיפולי השתלת שיער לישראלים, היא העובדה שישנה אוכלוסייה שלמה בארץ שאינה יכולה להגיע לטורקיה לקבלת הטיפולים, זאת בשל ענייני ביטחון הקשורים לחיילים, קצינים  ושכירים שעובדים עבור חברות ביטחון ממשלתיות.

כך תעשו זאת נכון

חשוב מאוד להסתייע בשירותיה שלבחברה מקומית כאן בישראל במציאת הקליניקה הטובה ביותר עבורכם בקפריסין. יש לקחת בחשבון כי בקפריסין פועלות קליניקות רבות ומגוון המחירים וסוגי הטיפולים רב. רק בחירה מושכלת תאפשר התאמה מושלמת בין הלקוח לקליניקה הספציפית, כאשר ישנן חברות רבות בארץ אשר אף מציעות ליווי צמוד של המטופל ומשפחתו בקפריסין עד לסיום הטיפול.