השתלת שיער במפרצים

גם לכם נוצרו לאורך הזמן מפרצים גדולים בשיער? דעו לכם כי אתם לא לבד. 80% מהגברים מקריחים ברמה כזאת או אחרת במהלך חייהם (יש כאלו שיותר ויש כאלו שפחות), כך שניתן להגיד שאתם עוד מברי המזל שלא איבדו את כל שיער ראשם.

ועדיין, גם מצב זה אינו אידיאלי ולבטח הייתם רוצים להחזיר את הגלגל לאחור ולזכות בשיער בריא ושופע ממש כמו בימי צעירותכם.

ובכן, מה אם נגיד לכם כי כיום ניתן לעבור השתלת שיער במפרצים בקליניקות שמתמחות בכך? מדובר בפעולה שנמשכת מספר שעות בודדות ושלאחריה יתחיל השיער למלא את כל המקומות שהתקרחו אצלכם במהלך השנים.

בשורות הקרובות במאמר זה נסקור את הדגשים שיאפשרו לכם לעבור את הפרוצדורה של ההשתלה על הצד הטוב ביותר ככל שרק מתאפשר.

הכל מתחיל בבחירת הקליניקה

כיום השיטות לביצוע השתלת שיער (לא רק במפרצים אלא בכלל) השתפרו בצורה יוצאת דופן, כך שניתן להשיג אחוזים משופרים לקליטת הזקיקים ולקבל תוצאות שנראות טוב מאוד כבר בשבועות הראשונים לאחר הטיפול ולאורך כל תקופת חייכם. על מנת שאכן זו תהיה התוצאה, חשוב מאוד להיצמד לקווים המנחים הבאים בבחירת הקליניקה:

  • לבחור היטב את שיטת ההשתלה – כיום שיטת ה- FUE ונגזרותיה (למשל, DHI) היא המובילה בתחום השתלות השיער, אינה גורמת להצטלקויות בנקודת לקיחת הזקיקים (בעורף) ומספקת אחוזים משופרים לקליטתם.
  • לברר מי מבצע את ההשתלה בפועל – למרבה הצער,במקרים רבים השתלת השיער מבוצעת על ידי טכנאיי הקליניקה ולא על ידי הרופא המומחה עצמו. על כן,התעקשו כי הטיפול כולו יתבצע ע"י הרופא הספציפי שבחרתם ולא ע"י אף אחד שעובד בכפוף אליו.
  • להעדיף טיפול שאינו מתומחר על פי מספר הזקיקים– ישנן קליניקות שמתמחרות את הטיפול בהתאם למספר הזקיקים המושתל. עדיף להתקשר עם קליניקה להשתלת שיער שמתמחרת את הטיפול ללא קשר למספר הזקיקים ולא "מתחשבנת" על כך עם הלקוח.
  • לא להתפשר על פחות מאחריות מלאה– על טיפולי השתלת שיער יש לקבל תקופת אחריות בהתאם. האחריות צריכה להינתן לתקופה של חצי שנה בערך, התקופה הרגישה שבה קליטת הזקיקים היא קריטית. במידה ותשמרו היטב על הוראות הרופא בזמן השחרור והטיפול בכל זאת ייכשל, אין שום סיבה שייגבה מכם תשלום נוסף.

האם לא יקר להתקשר עם קליניקה איכותית שכזאת?

ובכן, תלוי היכן תעברו את הטיפול. במידה ותעדיפו לעבור השתלת שיער במפרצים בארץ, תאלצו להיפרד מלמעלה מ- 20 אלף שקלים ותאלצו לעבור התחשבנות לגבי מספר הזקיקים טרם הטיפול ולאחריו. לא נעים בכלל…

אך דעו לכם כי קיימת אפשרות משתלמת בהרבה, ואנחנו מדברים על השתלת שיער שניתן לעבור בקפריסין או בטורקיה. המחירים במדינות הללו פשוט מצחיקים, כ – 50% פחות מאלה שבארץ, ואם לרגע חשבתם שבשל כך תצטרכו להתפשר על איכות הטיפול, דעו לכם כי בדיוק להיפך.

טורקיה וקפריסין נחשבות לבעלות שם עולמי במספר המומחים והשיטות שהן מציעות עבור הטיפולים, כך שבפחות משעת טיסה תוכלו לזכות בעיסקה משתלמת בכל המובנים.

חברות רבות מתעסקות בשיווק חבילות טיפולים משתלמות ביותר בקליניקות המובילות בטורקיה וקפריסין, ורצוי להיעזר בשירותיהן לשם מציאת הפתרון המיטבי עבורכם. שיהיה בהצלחה!