השתלת שיער לגברים – מה חשוב לדעת?

גברים רבים בעולם סובלים מהתקרחות, עובדה שגם גברים רבים בישראל לא יכולים לברוח ממנה. למרבה המזל, כיום כבר אין סיבה להשלים עם המצב, שכן קיימים מגוון טיפולי השתלת שיער מתקדמים שמחזירים את המצב לקדמותו. השתלת שיער היא הליך כירורגי שנמשך על פני מספר שעות ועל מנת שהתוצאות יהיו טובות, וכמו כן שלא תצטרכו לשבור תוכניות חיסכון, חשוב מאוד להיות מודעים למספר פרטים חשובים לפני שמתקשרים עם קליניקה מסויימת. להלן הם לפניכם.

אחוזי ההצלחה של הטיפול

ישנן מספר שיטות וטכניקות שמאפשרות לבצע השתלת שיער אצל גברים. כל אחת מהן כוללת את העברתם של זקיקים מייצרי שיער (מאיזור העורף בדרך כלל) אל האיזורים הקירחים, כאשר יש לקחת בחשבון כי במהלך התהליך הזקיקים עשויים להיפגע ולא להיקלט בצורה טובה. ככל שהשיטה מתקדמת יותר והרופא יותר מקצועי, כך יותר זקיקים נקלטים, מה שבא לידי ביטוי בצמיחה צפופה יותר של שיער והצלחת הטיפול. כאשר לא מדובר טיפול איכותי, זקיקים רבים מדי אינם נקלטים, עד למצב בו יש לעבור את הטיפול בשנית ולבזבז זמן וכסף רבים מאוד.

לכן, כאשר אתם מתקשרים עם קליניקה כזאת או אחרת, בקשו מהרופא להצהיר מולכם על אחוזי ההצלחה של הטכניקה שנבחרה. נכון להיום שיטות ה- FUE וה- DHI הן המתקדמות ביותר כאשר ישנם רופאים שרמתם כל כך גבוהה שהם מסוגלים להגיע עד לכדי 80% קליטת זקיקים.

קווי המתאר של השיער

הדבר אליו יש לשאוף בכל מה שקשור להשתלת שיער הוא לגרום למראה שלא יסגיר כי זהו ההליך שעבר האדם. במילים אחרות, התוצאה הסופית צריכה להיראות טבעית ושתהיה מתאימה לאדם. במקרה של השתלת שיער לגברים אין יותר מידי איך לשחק עם זה וההשתלה חייבת להתבצע בדיוק מירבי והכי קפדני שיש. על מנת להבטיח זאת, שימו לב כי אתם מקבלים לידיכם הדמיה מסודרת של התוצאה הסופית ושיש לכם את ההזדמנות לקבוע בעצמכם את קווי המתאר של השיער החדש שלכם.

התחשבו בהתבגרות הטבעית שלכם וקבלו ייעוץ מהרופא לשם כך – מה שמתאים לאדם צעיר לא בהכרח יתאים לאדם מבוגר. חשוב מאוד שקווי המתאר של השיער יחמיאו לכם בכל גיל שהוא.

עלות הטיפול

עד לפני כ- 10 שנים בערך טיפולי השתלת השיער היו שמורים אך ורק לבעלי אמצעים, במיוחד אם התעקשתם לבצע את ההליך כאן בישראל. למרבה הצער ישראל עדיין נשארה יקרה ולא רלוונטית לרבים (עלות ממוצעת של עשרות אלפי שקלים להשתלה), אך למזלכם ישנן מדינות קרובות שממש ישמחו לטפל בכם. בטורקיה ובקפריסין תוכלו למצוא טיפולי השתלת שיער לגברים במחירים שפויים שמתחילים ב- 1500 יורו בלבד עבור שיטות ההשתלה המתקדמות ביותר שיש כיום.

לא רק אנחנו גילינו זאת, אלא כל העולם, כאשר מטופלים מכל רחבי הגלובוס נוהרים לשם על מנת לקבל טיפולי השתלת שיער מתקדמים. חברות ישראליות רבות עובדות בשיתוף פעולה מלא מול הקליניקות המובילות של אותן מדינות וכל שיש לעשות זה ליצור קשר עם אחת מהן ולרכוש חבילת טיפולים משתלמת.

שיהיה בהצלחה!