למרות שיש אפשרות לבצע השתלת שיער בישראל, אנשים עדיין יעדיפו לנסוע לחו"ל – מדוע?

השתלת שיער מהווה בימינו את האופציה הטובה (ולמעשה היחידה) ביותר להשלמת השיער החסר על הראש. השיער הוא ממקור עצמי כאשר הזקיקים, אותן היחידות שמייצרות שיער בגופנו, מועברים מאיזורים תורמים (למשל, העורף) ומושתלים בקפידה באזורים הדלילים והקרחים. לאחר זמן לא רב מתחיל לצמוח שיער חדש במקום ההשתלה, בעל מראה בריא וטבעי לגמרי.

האפשרות לעבור השתלת שיער בישראל קיימת בהחלט, ולכן נשאלת השאלה מדוע אנשים רבים עדיין מעדיפים לנסוע לחו"ל (לטורקיה ולקפריסין בעיקר) על מנת לעבור את הפרוצדורה. בשורות הקרובות ננסה לענות על שאלה מסקרנת זאת.

המקצועיות הטורקית והקפריסאית

לא, אין שום בעיה עם המקצועיות של הרופאים בקליניקות הישראליות בכל מה שקשור להשתלות שיער. למעשה, בישראל תמצאו את כל סוגי הטיפולים וברמה הגבוהה ביותר. ועדיין, כשמדינות כל כך קרובות לנו כמו טורקיה וקפריסין ידועות בכל העולם כמעצמות שמובילות את תחום השתלות השיער בכמה רמות מעל השאר, יהיה זה מצחיק לא לבדוק את העניין.

דעו לכם כי בטורקיה ובקפריסין פועלות כמה מהקליניקות הידועות ביותר על הגלובוס, בכולן תמצאו רופאים בעל שם עולמי ואת המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר שקיים בתחום. ייתכן שבעתיד גם ישראל תהפוך למעצמת השתלת שיער, אך עד שזה יקרה, לא מפתיע שישראלים רבים נוסעים לחו"ל על מנת לעבור השתלת שיער מקצועית ובשיטות המתקדמות ביותר:FUE ו- DHI.

המחירים בישראל יקרים מאוד!

ייתכן בהחלט כי רמת המקצועיות של הקליניקות הישראליות בתחום השתלת השיער לא נופלת בהרבה ממה שיוצע לכם בטורקיה ובקפריסין, אך כאשר על השתלת שיער בישראל ידרשו מכם עשרות אלפי שקלים רק עבור ההשתלה הראשונה (פעמים רבות יש צורך לחזור על הטיפול), הרי שמדובר בהליך ששמור רק למי שכיסיו מלאים בכסף.

אם אתם אנשים מן השורה שפשוט מעוניינים בראש מלא שיער מבלי לקחת הלוואות או לשבור תוכניות חיסכון, טורקיה וקפריסין הן היעדים עבורכם. מדהים לגלות כי במדינות אלו ניתן לעבור השתלת שיער מלאה, ללא הגבלת זקיקים ובשיטות מתקדמות מאוד, וזאת בעלות של 50% מזו שנהוגה בישראל. על מנת לסבר את האוזן נציין כי במחיר של 1800 יורו בערך, ניתן לעבור השתלת שיער בשיטה המתקדמת ביותר, מה שבישראל מתחיל רק ב- 20,000 שקלים ומטפס גבוה מכך.

היחס והתמורה

כל מי שעבר טיפול השתלת שיער בטורקיה וקפריסין מעיד על יחס ה- VIP שקיבל, ממש כמו בבית מלון, והכל כלול במחיר. החבילה כוללת חדרי ניתוחים והתאוששות מאובזרים ופרטיים, שהות בבתי מלון מפנקים, עם טיסות נוחות והסעות מנמל התעופה לבית המלון ולקליניקה. בקיצור – כולם חזרו משם לא רק עם שיער על הראש, אלא גם נינוחים ורגועים מתמיד.

לאור כל זאת, לא מפתיע שלמרות שבישראל טיפולי השתלת השיער נחשבים למתקדמים וטובים, עדיין היעדים המבוקשים ביותר מבחינת הישראלים, הם טורקיה וקפריסין.