מדוע כדאי לעבור השתלת שיער בטורקיה ולא בישראל?

במדינת ישראל ניתן לקבל את כל טיפולי האסתטיקה הקיימים ברמה הגבוהה ביותר. אז מדוע כאשר אנו באים לחפש מידע ברשת לגבי השתלות שיער אנו מגלים מייד שטורקיה תמיד מככבת? כנראה שרוב קרחי העולם יודעים מה הם עושים, ומייד גם אתם תבינו מדוע השתלת שיער בטורקיה עדיפה על פני השתלת שיער בישראל או בכל מקום אחר על הגלובוס.

בגלל המחיר להשתלת שיער

באנגליה טיפולי השתלת שיער עולים בסביבות 100,000 שקלים. כך גם לגבי ארצות הברית ומדינות מערב אירופה. בישראל המצב מעט טוב יותר אבל עדיין יקר מאוד, דבר שמתבטא במחירים הנעים סביב 20,000 שקלים במינימום.

כמובן שהכוונה לטיפול בודד שכן אם יש לחזור על הפעולה בשנית, יש לשלם שוב את כל ההוצאה. בישראל הקליניקות להשתלות שיער מבצעות חישוב די מעניין ומתחמרות את הטיפול לפי מספר הזקיקים המושתלים, דבר שתורם אף הוא להעלאת המחיר.

ובכן, בטורקיה מדובר על מחירים שונים לגמרי– 50% נמוכים יותר מאלה שבארץ!!! כך שגם אם תחשיבו בפנים את הטיסה, המלון והוצאות המחייה, עדיין לא תתקרבו למחירי טיפולי השתלת השיער בארץ.

המחירים הנמוכים בטורקיה הם דבר שמתאפשר בזכות התחרות הרבה הקיימת בין הקליניקות הרבות שבמדינה, דבר שטמון בעבודה שמדובר במדינה שנחשבת לאימפריה בתחום השתלות השיער, כך שאינספור מטופלים מגיעים אליה במיוחד מכל רחבי העולם.

בגלל הרמה הגבוהה של טיפול

כמובן שלא רק המחיר הנמוך גורם לאנשים להעדיף לעבור השתלת שיער דווקא בטורקיה, אלא גם המקצועיות וכל היחס שתקבלו לפני ולאחר הטיפול. טורקיה נחשבת כאמור למעצמה בעלת שם בכל הקשור לתחום השתלות השיער, ולא סתם היא מגלגלת מיליארדי דולרים בשנה רק מתיירות המרפא הקשורה לכך.

בטורקיה תמצאו את קליניקות השתלת השיער המקצועיות ביותר על הגלובוס, עם הרופאים האיכותיים ביותר שמתמחים בשיטות ההשתלה המתקדמות ביותר שקיימות.

מומחיות הרופאים והטכנולוגיה החדישה שמיושמת גורמים לכך שניתן להשתיל יותר זקיקים פר סמ"ר מאשר בישראל, עם אחוזי הישרדות משופרים של הזקיקים, מה שבסופו של דבר מבטיח שיער צפוף לאורך זמן באזורים המושתלים.

בגלל שיש מי שילווה אתכם לפני ואחרי תהליך השלת שיער

רבים מודעים לכל היתרונות שישיגו אם ישכילו לבצע השתלת שיער בטורקיה, אך עדיין מעדיפים להימנע ממעבר הפרוצדורה מעבר לים רק בשל המחשבה כי מדובר בהליך בירוקרטי מסובך. ובכן, הרשו לנו לגלות לכם כי אין לכם מה לדאוג, מאחר וישנן חברות ישראליות רבות שיעשו את כל העבודה עבורכם. חברות אלו נמצאות בקשרים מול הקליניקות המובילות בטורקיה, והן משווקות עבורן חבילות טיפול משתלמות כאן בישראל.

חברה שכזאת תדאג לקשר אתכם עם הקליניקה המתאימה ביותר בטורקיה בהתאם למצב השיער שלכם וצרכי ההשתלה המדוייקים, ואף תדאג להשיג לכם את החבילה המשתלמת ביותר בהתאם למצבכם הכספי. חלק מהחברות אף שולחות נציגים מטעמן שילוו אתכם גם בטורקיה עצמה, ושתפקידם לוודאשתקבלו את כל מה שהובטח לכם.

יש לציין יתרון נוסף שטומנת בחובה ההתקשרות עם חברה ישראלית כאן בארץ, והוא הערבות לכתב האחריות של הקליניקה בטורקיה. כך, אם הטיפול ייכשל מסיבות שלא תלויות בכם, תהיה לכם כתובת ישראלית למימוש תנאי האחריות ותוכלו לקבל את כספכם בחזרה או לעבור את הטיפול שוב בטורקיה, בסבסוד מלא או חלקי, בהתאם לפרטי העיסקה שלכם.