כמה עולה השתלת שיער במפרצים?

המפרצים הם האיזורים הראשונים שמגלים ירידה בצפיפות השיער אצל הגבר. עם הזמן אותו קו שיער שמתדלדל מצידי הראש עשוי להמשיך גם לפדחת, וזהו למעשה תהליך ההתקרחות האופייני אצל גברים רבים ברחבי העולם.

אם גם אתם סובלים מהתקרחות ראשונית במפרצים ורוצים למנוע את ההתדרדרות הנוספת, השתלת שיער במפרצים היא הפיתרון המושלם עבורכם. כמה עולה השתלת שיער במפרצים? מהן השיטות הנפוצות לביצוע הפרוצדורה? והיכן מומלץ לעבור את הטיפולים על מנת להשיג את התוצאות והמחירים הטובים ביותר? כל התשובות לפניכם.

השתלת שיער במפרצים – שיטות הביצוע

ישנן שתי שיטות עיקריות שבאמצעותן ניתן להשתיל שיער במפרצים:

  • שיטת השתלת שיער FUE – בשיטה זו מוצאים זקיקי שיער מאזור העורף של המטופל, מבוצעים חתכים קטנים במפרצים ולתוכם משתילים את הזקיקים. בשיטה זו ניתן להשתיל עד כ- 55 זקיקים לסמ"ר כאשר אחוז השרידות של הזקיקים עומד על 50% בערך.
  • שיטת השתלת שיער DHI – גם במקרה זה מוצאים זקיקים מאזור העורף אך לעומת שיטת ה- FUE לא מבוצעים חתכים באזור המפרצים כלל וכלל. לאחר הוצאת הזקיקים הם מועברים למדיום מעשיר ומטפח בטמפ' מבוקרת על מנת לשפר משמעותית את אחוזי השרידות של הזקיקים.

    בשלב זה נבחנים הזקיקים תחת מיקרוסקופ ונבחרים להשתלה רק אלו שמגלים את סימני החיוניות הטובים ביותר. הזקיקים שנבחרו מועברים למכשיר מיוחד שמבצע את ההשתלה במפרצים בזווית של 45 מעלות ובעומק הרצוי בהתאם לסוג ועובי העור של המטופל. בשיטה זו ניתן להשתיל עד כ- 100 זקיקים לסמ"ר ואחוזי השרידות שלהם משופרים.

שיטות אלו הן המתקדמות ביותר בתחום השתלת שיער לגברים ונשים ולכן לא משנה איזה מחיר מוצע לכם, בררו קודם האם מדובר באחת מהן ומה מובטח.

היכן כדאי לעבור את הטיפולים? ובאלו מחירים?

מי שתוהה כמה עולה השתלת שיער במפרצים והאם הוא יכול לעמוד בכך בהחלט יכול להיות רגוע. אומנם סביר להניח כי שמעתם פה ושם על מחירי טיפולים גבוהים מאוד כאן בישראל אשר עולים בין 20 ל- 40 אלף שקלים עם הגבלת זקיקים (בדר"כ עד כ- 3,500 ל- 4,000 זקיקים לטיפול), אך דעו לכם כי ניתן לחסוך בעלויות בצורה משמעותית ולעבור את הטיפולים במרחק של שעת טיסה מפה – בטורקיה או בקפריסין.

המחירים במדינות הללונמוכים בצורה מאוד מובהקת לעומת ישראל ועומדים על כ- 50% פחות. למעשה, מדינות אלו נחשבות למעצמות בכל מה שקשור לטיפולי השתלת שיער ומציעות את השיטות המתקדמות ביותר ע"י הרופאים המובילים בתחום. לדוגמא, עבור השתלת שיער בשיטת ה-DHI, תוכלו לשלם פחות מ- 2,100 יורו, כאשר לעיתים המחיר שיוצע יכלול טיסות, העברות ואף אירוח בבית מלון לאורך כל ימי השהייה.

על מנת לא להתפתות סתם כך למחירים נמוכים, רצוי ליצור קשר עם חברות ישראליות אשר מתעסקות בכל נושא ההתקשרות עם הקליניקות המובילות שמעבר לים. חברות אלו יתאימו לכם את חבילת הטיפולים הטובה ביותר מבחינתכם, הן מבחינת המחיר והן מבחינת שיטת הביצוע. שיהיה בהצלחה!