השתלת שיער – מחיר הפרוצדורה

יותר מ- 30% מהישראלים סובלים מהקרחה ומה שבעבר היה נחשבלגזירה לא הפיכה כיום בהחלט ניתן לתיקון בזכות טכנולוגיית השתלת השיער. ואם לרגע חשבתם כי טיפולים אלו שמורים אך ורק לאנשים מבוססים מאוד מבחינה כלכלית,דעו לכם כי באמצעות חיפוש מושכל תוכלו גם אתם להתקשר עם קליניקה מובילה אשר לא גובה עבור טיפולי השתלת שיער מחיר גבוה יותר מידי.

בשורות הקרובות נבין על פי מה נקבעים המחירים עבור השתלות שיער ואף נדבר על אחת האפשרויות הזולות אך האיכותיות ביותר שקיימות – השתלת שיער בטורקיה או קפריסין.

לכל טכנולוגיה מחיר משלה

ישנן מספר שיטות לביצוע השתלת שיער כאשר לכל שיטה תמחור שונה לגמרי. השיטה הוותיקה ביותר שהתחילה את כל המהפיכה בתחום היא ה- FUT. בשיטה זו מוציא הרופא המטפל פיסת עור מעורפו של המטופל ויחד עם הזקיקים משתיל אותה באזורים הקרחים. הבעיה בשיטה זו היא הסיכוי המוגבר להצטלקויות ולמרבה הצער גם אובדן של חלק גדול מהזקיקים עם הזמן. שיטה זו נחשבת כיום לפחות נפוצה והמחיר שלה גם נמוך בהתאם לעומת השיטות האחרות (כ- 5000 עד 10000 שקלים).

עם השנים פותחו שיטות מתקדמות יותר וביניהן שיטות להשתלת שיער FUE, FUE-Edge, DHI ועוד כאשר שיטות אלו משתמשות בין היתר במיכשור טכנולוגי שעוזר לברור את הזקיקים טרם השתלתם ולהוציאם מאזור העורף מבלי לגרום להצטלקויות כלל וכלל. המחיר של השיטות החדשות חוצה את רף ה- 10,000 שקליםויכול להגיע אף לכ- 20,000 כתלות במצב הקרקפת וחוסר השיער של המטופל.

מי מבצע את ההשתלה בפועל? רופא או טכנאי?

המחיר שיוצע לכם עבור השתלת שיער נקבע בין היתר על פי מומחיותו של המבצע. ישנן קליניקות שבהן לא הרופא הוא זה שמבצע את הפעולות עצמן אלא טכנאים, כאשר הרופא רק נוכח בסביבה. כך למשל, רופא יכול להיות אחראי על השתלות שיער של 4 מטופלים במקביל (וכל השתלה נמשכת כ- 6 שעות לערך). מחיר נמוך מדי עשוי לנבא מצב בו ראשכם יופקד בידי טכנאים וכדאי מאוד שלא זה יהיה המצב ושתקבלו את היחס הכי אישי ומקצועי שאפשר.

מה כלול בתשלום?

לעיתים רבות המחיר המוצע לכם אינו כולל תוספות שונות שיש לקחת בחשבון. כך למשל ניתן למצוא קליניקות רבות אשר גובות עבורהשתלת שיער מחיר בסיס בלבד אשר עליו יש להוסיףתשלום עבור טיפולי הזנה לזקיקים המושתלים (PRP). לכך יש להוסיף אתעלות ההרדמה המקומית ואת עלות האשפוז עצמו.

כיצד ניתן להוזיל את המחיר מבלי לפגוע באיכות התוצאות?

הניסיון מראה כי המחירים הנמוכים ביותר מוצעים במדינות השכנות לנו ובראשן טורקיה וקפריסין. מה שמייחד את אותן מדינות הוא שהמחיר הנמוך כלל אינו מעיד על איכות ביצוע פחותה יותר אלא בדיוק להיפך. מדינות אלו נחשבות לאימפריות בתחום תיירות המרפא בסוג זה של טיפולים ובהתאם לזאת מציעות חבילות טיפול משתלמות ביותר. למעשה, גם אם תוסיפו את עלויות הטיסה והשהייה בחו"ל עדיין תשיגו מחירים הזולים ב- 50% מאלו שתמצאו בארץ עבור שיטות הטיפול המתקדמות ביותר.

אם בישראל מדברים על מחירים של 20,000 שקלים ומעלה עבור השתלת שיער, בטורקיה למשל המחיר עומד על2000 יורו עבור השיטה המובילה ביותר (DHI ממוחשב), ללא הגבלת זקיקים וכולל אירוח במלון (גם לבני זוג), העברות ואחריות מלאה על הטיפול.

ישנן חברות המתמחות במציאת חבילות משתלמות שכאלה ורצוי להתקשר עימן לפני שמתחילים בתהליך החיפוש אחר הקליניקה המתאימה ביותר עבורכם.