השתלת שיער לגברים – מחיר בארץ לעומת מחיר השתלת שיער בחו"ל

כל גבר חולם על ראש מלא שיער צפוף ובריא שמעניק מראה צעיר והמון חיות, חינניות וביטחון עצמי. אך מה לעשות כאשר חלום ומציאות לחוד והשיער הדליל חושף את הקרחת שמתחת? ובכן, יש מה לעשות! במקום לבזבז את הזמן על תוספי מזון, תרופות וקרמים למיניהם שלא באמת מועילים, פשוט התקשרו עם קליניקה מובילה להשתלת שיער ובצעו השתלת שיער בהקדם.

לכל קליניקה שמתמחה בטיפולי השתלת שיער לגברים, המחיר שקליניקות מציעות עבור הטיפול מאוד משתנה ודינמי. בשורות הקרובות תקבלו מידע מועיל על טווח המחירים, תוך השוואה בין מחירי חו"ל למחירי הארץ.

השתלת שיער לגברים – איך זה עובד?

אך לפני שנדבר על מחירים, בואו נדבר על שיטות להשתלת שיער עצמן, כך שתדעו בדיוק לקראת מה אתם הולכים. ובכן, עורף האדם הינו איבר שופע בשיער ולמעשה כלל אינו סובל מנשירה לאורך השנים. כיום ניתן להסתייע בצפיפות השיער שבאזורי העורף ולהעביר את הזקיקים הפעילים והחזקים בו למילוי האזורים הקירחים שבקרקפת.

השיטה כוללת את הוצאת הזקיקים מהעורף (יחידות מייצרות שיער), סינון היחידות הבריאות והחיוניות יותר והחדרתן למקומות המתקרחים. זקיקי השיער נקלטים במקומם החדש ולאחר מספר חודשים כבר ניתן לראות את התוצאה – צמיחת שיער חדש. הטיפולים בעלי סיכויי הצלחה גבוהים ביותר והתוצאות מתבטאות למשך כל החיים. ישנן מספר שיטות לביצוע הפרוצדורה כאשר כיום שיטת ה- FUE Manual Extraction היא האיכותית והמבוקשת ביותר.

כמה זה יעלה לכם?

לכל טיפול השתלת שיער לגברים, מחיר שנקבע בהתאם למספר פרמטרים וביניהם סוג השיטה ומספר הזקיקים הנדרש. ככל שהאזור המיועד להשתלה גדול יותר, כך נדרשים יותר זקיקים והמחיר בהתאם. באופן כללי ניתן להשתיל עד כ- 4000 זקיקים בטיפול בודד כך שהמחיר שנציין מיוחס לכמות זו. בישראל מדובר בעלויות מאוד גבוהות.

למעשה, עבור השתלת שיער לגבריםבישראל תקבלו הצעות מחיר של יותר מ- 20,000 שקלים עבור 4000 זקיקים בשיטת ה- FUE, כאשר המחיר יהיה גבוה עוד יותר בהתאם למותג הקליניקה שבוחרים.

משום שאצל ישראלים רבים יש צורך ביותר מ- 4000 זקיקים, המחיר שצויין מרתיע מאוד. מסיבה זו מוצעות עבור הגבריםהישראלים אלטרנטיבות שפויות שאינן מפחיתות (ואולי אף טובות יותר) מהמקצועיות של הטיפול. האלטרנטיבות הללו נמצאות שעה טיסה מפה, במדינות השכנות לנו כגון טורקיה וקפריסין.

בטורקיה למשל, שנחשבת כיעד של עלייה לרגל בקרב גברים מכל רחבי העולם, ניתנים השירותים המקצועיים ביותר בתחום השתלת השיער עם אחוזי הצלחה מדהימים וכל זאת במחירים שעומדים על חצי ממחירי הארץ. בסכומים של 1,500 יורו תוכלו לעבור השתלת שיער ביחס VIP, כולל הוצאות מלון ושהייה וזאת בידי הרופאים הטובים ביותר על הגלובוס.

משום המקצועיות הגבוהה, מורגש שיפור משמעותי במספר הזקיקים ששורדים את הטיפולים כך שגם אם יש צורך בטיפול המשך לאחר מספר חודשים, המחיר כבר יהיה נמוך עוד יותר, ועדיין לא יגיע למחיר עבור טיפול בודד בארץ.

אם אתם מעוניינים להימנע מביקור בטורקיה או שאינכם יכולים לעשות כן (למשל, עובדי כוחות הביטחון), גם קפריסין היא יעד רלבנטי, עם מחירים שגבוהים בכ- 15% בממוצע ממחירי טורקיה אך עדיין מהווים אלטרנטיבה חשובה לגבר הישראלי המצוי.