אודות האתר להשתלות שיער

שלום לקוראי הבלוג שלי בתחום השתלת שיער

שמי לאוניד וכפי שאתם רואים הגנים לוקחים את שלהם וכבר מגיל 19 החלו להופיע מפרצים ראשונים על ראשי וכעבר כמה עשורים, הקרחת תופסת מקום מכובד על ראשי.

השתלת שיער לנשים וגברים בישראל ובחו"ל
השתלת שיער לנשים וגברים בישראל ובחו"ל

 

בשנים האחרונות תחום של השתלות שיער לגברים ונשים תופס תאוצה, כאשר ניתן לראות הצעות שונות ומשונות בתחום מטעם מומחים מן הארץ וגם בעולם, כאשר היעד הקרוב ביותר לישראלים היא כמובן טורקיה.

על-פי כתבה די מעניינת ששודרה לא מזמן בנושא השתלת שיער בראש, בהחלט ניתן לראות כמות נכבדת של אנשים שנוסעים לבצע השתלת שיער בטורקיה, כאשר לפי מה שמספרים אלו שהסכימו להתראיין, הפרשים ניכרים בין מחירים כאן בישראל לבין טורקיה על אותה הפעולה, הם אלו שגורמים לישראלים רבים לבחור דווקא ביעד הזה.

אם אתם מעוניינים לרואת את הכתבה, תוכלו לראות אותה בקישור הבא https://www.youtube.com/watch?v=3wjumRnMw68

שלא יהיו טעויות, אני אוהב את המראה שלי ואת הקרחת שלי, כאשר אני משוכנע שהיא דווקא הולמת לי ומוסיפה המון ליום-יום שלי, אך מהצד השני אפקט ההדר עושה את שלו וגם אני החלטתי לבדוק הצעות שונות בתחום השתלת שיער המוצעות על-ידי מומחים בישראל ולהשוות את ההצעות אל מול ההצעות הניתנות ע"י מומחים מחו"ל.

כמו כן, מעניין אותי לשמוע גם תגובות של אנשים שכבר עברו השתלה דומה או שנמצאים בעיצומו של התהליך, לכן החלטתי להקים בלוג אישי שכפי שהבנתם יעסוק בתחום השתלות שיער בכלל ועל השתלות שיער בטורקיה בפרט (כולל השתלות שיער בקפריסין).

אני רק בתחילת דרכי של בדיקת התחום ולכן אשמח אם תתעזרו בסבלנות עד שאקבל את כל החומרים הנוגעם לנושא, אותם (או חלק מהם) אפרסם בבלוג שלי.

בנוסף, אני מעוניין ליצור קשר אישי עם מי שעובר בימים אלו או עבר תהליך השתלת שיער מוצלחת (וגם פחות, מניח שיש גם כאלו) ואם תסכימו, אשמח לפרסם את הידע שאקבל ממכם בבלוג שלי בהנחה ואני לא היחיד שמתעניין בנושא וזאת לתועלת הציבור הקרחים :-).

אז אם יש לכם רצון לשתף אותי בידע שצברתם בתחום, לשלוח אלי תמונות לפני ואחרי השתלת שיער שבצעתם בשביל להדגים את התהליך ואת התוצאות שקבלתם, מוזמנים ליצור עמי קשר ואפרסם את החומרים שלכם בבלוג השתלת שיער.

אני מצדי אשתדל לענות לכולם, אך קחו בחשבון שיש לי גם חיים פרטיים וייתכן וחלק מן הפניות לא יקבלו מענה, לכן תשתדלו בבקשה לפרט בדיוק את נושא הפניה וכך יהיה הרבה יותר פשוט ועיל.

ניתן לפנות אלי באמצעות דף צור קשר.