טיפים מועילים להשתלת שיער בטורקיה

יותר ויותר ישראלים בעלי קרחות ושיער דליל יכולים בימינו להחזיר את השיער השופע בחזרה לראשם, ולחזור להיראות צעירים כבעבר. הדבר מתאפשר באמצעות השתלות שיער, שכיום מבוצעות בטכנולוגיות הרבה יותר חדישות, מה שמבטיח תוצאות מוכחות לאורך זמן. מעבר לזאת, אם משכילים לעבור את הפרוצדורה מעבר לים, מגלים כי הדבר גם אינו יקר יתר על המידה, וממש לא צריך לשבור תוכניות חיסכון כדי לעבור את ההשתלות השונות.

בשורות הקרובות נתמקד באחת האפשרויות היותר מומלצות – השתלת שיער בטורקיה. להלן הדגשים שחשוב לבדוק כדי לחזור מרוצים.

שיטת הטיפול

רמת המחירים בטורקיה אינה גבוהה בכל מה שקשור לטיפולי השתלת שיער,וניתן להגיד כי בסכום של החל מאלפי שקלים בודדים ניתן ליהנות מטיפול מקצועי שיחזיר את השיער לראשכם לתקופה ארוכה ביותר. ועדיין, זה שמצאתם קליניקה שמציעה טיפולי השתלת שיער בטורקיה במחיר מוזל לא אומר שעליכם לבחור בה באופן אוטומטי, ועליכם לברר היטב על איזו שיטת השתלת שיער מדובר.

הטכנולוגיה המובילה בתחום השתלות היא ה-FUE והנגזרת המתקדמת שלה –DHI. בשיטות אלו הזקיקים מוצאים ומושתלים כיחידות בודדות ועל כן ניתן להשיג צפיפות שיער טובה יותר עם אחוזי הצלחה משופרים ללא הצטלקויות.

היתרון הגדול במעבר ההשתלה בטורקיה טמון בכך שגם את השיטות הללו תוכלו למצוא במחירים מוזלים במיוחד. כ- 50% פחות ממחירי הארץ. אך כאמור, חשוב לוודא את העניין מראש.

מספר הזקיקים המושתלים

כאשר מבררים על טיפולי השתלת בישראל, מיד עולה נושא מספר הזקיקים שקובע את המחיר. ככל שיש  יותר שטח שמיועד להשתלה, כך יש צורך ביותר זקיקי שיער ובהתאם לכך המחיר עולה. מאחר ולא ניתן לבצע השתלת שיער של יותר מ- 4000 זקיקים בטיפול בודד, במקרים רבים יש צורך בטיפול נוסף, מה שמעלה את המחיר היקר מלכתחילה.

בטורקיה לעומת זאת המחיר אינו מתומחר בהכרח לפי מספר הזקיקים שיושתלו בראש של המטופל המעוניין בהשתלת שיער, כך שאם תשכילו להתקשר עם קליניקה שהולכת לקראת הלקוח (ובהחלט ישנן כאלה) תקבלו מחיר הנקבע אך ורק על פי השיטה המיושמת וגודל השטח המיועד להשתלה, ללא שום קשר למספר הזקיקים.

אם יהיה צורך בסשן טיפולי נוסף, המחיר כבר יהיה כלול בפנים, וגם אם לא, המחיר עדיין לא יתקרב לזה שתשלמו בארץ.

מקצועיות וניסיון של הקליניקה להשתלות שיער

מה יועיל לטוס אלפי קילומטרים עד לטורקיה, אם בסופו של דבר מי שיבצע את השתלת השיער בפועל הוא לא רופא מקצועי שישיג את התוצאות המצופות? על כן עליכם לוודא מראש כי אתם מתקשרים עם קליניקה ברמה הגבוהה ביותר שיש, ולהתעקש על כך כי רופא מומחה הוא זה שינתח אתכם ולא טכנאי מטעמו.

הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת היא באמצעות התקשרות עם חברות ישראליות המתמחות בכך. חברות אלה עובדות מלכתחילה אך ורק עם הקליניקות המובילות להשתלת שיער בטורקיה ומשווקות עבורן חבילות טיפולים משתלמות ברמה הגבוהה ביותר. ניתן אף לשלב את העניין עם חבילת נופש מרגיעה ולנצל את הסכום הגדול שחסכתם מאי ביצוע הפרוצדורה בארץבצורה המיטבית.

שיהיה בהצלחה!